vineri, 17 decembrie 2010

Istoria Filozofiei

Dupa cum banuiesc ca stiti am vorbit cu domnul Mircea Tobosaru despre intamplarea nefericita de joi, si a ramas sa stabilim o zi cand putem sa ne vedem.
Dupa cum baniesc ca a-ti vazut si in mail, si in sondajul din dreapta paginii posibilitatiile sunt:
  • marti, 21 decembrie intre orele 16:00 - 18:00
  • miercuri, 22 decembrie dupa ora 14:00
Ar fi de preferat sa alegeti una din aceste doua variante. Daca nu puteti eu voi mai vorbi cu dansul sa vad ce s-a mai stabilit.
Va rog sa votati si daca alegeti optiunea de "alta zi" va rog comentati la acest post cand doriti sa prezentati, si in functie de ce zic si ceilalti, majoritatea va decide.
La fel rugaminte am sa voteze doar cei care au de prezentat proiectul, nu si cei care au terminat.
As prefera ca pana sambata seara in jurul orei 20:00 sa ma un raspuns (macar 10 dintre noi sa fi votat) ca sa pot sa trimit mail si sa stabilim odata pentru totdeauna situatia.

O seara buna in continuare

2 comentarii:

  1. Pai marti de la 16:00 la 18:00 unii avem PL si deci nu am putea prezenta...
    Nu de alta dar la PL nu vreau sa lipsesc pentru ca si asa nu stim mai nimic cei care facem PL cu proful si macar sa avem prezenta...
    Asa incat am votat miercuri... Acum si miercuri nu e foarte bine dar macar exista teoretic timp pentru prezentare...

    RăspundețiȘtergere
  2. De asta am oferit posibilitatea de alta zi, posibil luni, dar la fel va trebui sa vorbesc cu proful sa vad ce si cum. It's gonna be a little bit hard but still..
    plus daca vreti sa putem petrecerea marti trebuie sa tinem cont ca nu toti vom fi intregi pentru ziua urmatoare astfel incat sa prezentam ceva

    RăspundețiȘtergere