vineri, 17 decembrie 2010

Testul la mate

Mă gândeam că ar trebui să fie o dată limită pentru sondajul cu privire la testul de la analiză. Nu de alta dar văd că situaţia e strânsă şi s-ar putea să avem surpriza că dăm testul înainte de vacanţă şi mulţi să se bazeze că nu-l mai dăm.
Eu zic că mâine seara să fie ultima zi... De fapt azi (18.12.2010) pentru că acum e deja 12 şi ceva...
Numai bine, Mihu.
PS: Aş dori să fac şi un mic comentariu în legătură cu alegerea făcută... Personal am ales să dăm după vacanţă pentru că mi se pare mai bine... Ca argument nu voi evoca faptul că avem tema la USO, laboratoarele de II sau proiectul şi eseul la IF... (astea pentru că nu ar fi corect faţă de toţi + sunt unii care au făcut deja aceste lucruri) Mă voi referi strict la obiectul Matematică 1. Cei care susţin să dăm testul înainte de vacanţă aduc în vedere avantajul că nu ne vom mai chinui cu matematica în vacanţă şi nici în prima săptămână. Bine acest lucru nu mi se pare chiar aşa. După cum văd eu sesiunea (examenele) nu cred că putem învăţa la Mate 1 după vacanţă (în alea 2 săpt. şi în sesiune). Chiar dacă am da testul marţi tot nu vom scăpa de matematică 1 în vacanţă... Sincer consider că voi fi mai bine pregătit după vacanţă la Mate 1 decât acum marţi.
Acestea fiind spuse vă doresc un weekend plăcut:P

9 comentarii:

  1. Observ ca a avut efect postul acesta (oarecum). Momentan vad pe poll ca au votat 22 de persoane din 24, si voturile sunt cam stranse in sensul ca:
    12 doresc ca dea testul dupa vacanta
    10 doresc ca dea testu inainte de vacanta

    I see this situation pretty ugly, in sensul ca mai sunt totusi doua persoane si de acele persoane depinde tot (hopefully sa nu se ajunga la egalitate)
    Deci as spune ca hurry up and make up your minds sa putem ajunge la o concluzie mai repede

    RăspundețiȘtergere
  2. Considerand ca eram ultima persoana => dam dupa vacanta. Sper sa nu mai existe astfel de incidente in care facem cum vrei noi fara sa tinem cont de restul pentru ca vom ajunge in situatia in care nu vom mai face parte dintr-o grupa si fiecare isi va face orarul dupa bunul lui plac. Isi va programa examene and so on cu grupa care ii convine lui mai mult iar grupul nostru care la inceputul anului era asa unit se va dizolva in mai putin de un semestru.

    Haideti sa nu ne privim propriul interes in continuare daca tot avem un colectiv asa unit si sa incercam sa functionam ca o echipa.

    PS: asta pentru cine doreste. ceilalti au optiunile de a isi face orarul dupa bunul lui/ei plac oricand. Nu va tinem legati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt perfect de accord. Voi vorbi eu cu Cezar si voi trimite si un mail anuntand lumea ca TESTUL LA MATEMATICA 1 VA FI DUPA VACANTA

    RăspundețiȘtergere
  4. A da si inca ceva :)) Diana vroiam sa fac si un post in legatura cu numele voastre. Cred ca blog-ul asta a fost creat in ideea de a usura munca noastra nu de a ne ingreuna viata prin a ne pune sa facem un research pentru a afla cine sunteti exact oamenii din spatele tastaturii asa ca sungerez una din urmatoarele solutii:
    1. Ori schimbati numele in ceva mai sugestiv ca va cunoastem totusi doar de un semestru si Ph0.3n!X, KingAntikrist , Mihu chiar nu imi spune nimic.
    2. Ramaneti cu numele de mai sus ca porecla si in lumea reala ca sa putem face o asociere mai rapida

    RăspundețiȘtergere
  5. Faptul ca am postat cu numele de rEaPer a fost o ironie si e retoric. Nu trebuie sa comentati pe tema asta ;) . Bafta

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt de accord
    De exemplu nici eu nu stiu cine e KingAntikrist si nici rEaPer so va rog sa va puneti nume din care puteam sa ne dam seama cine sunteti.
    ori asta ori la sfarsit va semnati cine sunteti

    RăspundețiȘtergere
  7. da stiu stiu
    am vazut de-abea dupa ca ai dat comment cu cine esti de fapt

    RăspundețiȘtergere